Autor Wiadomość
THunDeR
PostWysłany: Śro 17:05, 03 Sty 2007   Temat postu:

MG nie odpowiada za rzuty swoich trolli. W ogóle to nawet jeśli odpowiada to proszę go z tym nie łączyć.
AlbaN
PostWysłany: Nie 20:38, 31 Gru 2006   Temat postu:

To co jest wazne pozostało nam chyba 2-3 tygodnie do wyborów ... rajcy Neshkle czy jakos tak .. po to w sumie wykonujemy questa z kopalnia
ZoR-G
PostWysłany: Sob 20:58, 09 Gru 2006   Temat postu:

Twoją wrone ubiły trole w Krypcie nie pamietam jakiej.

W turze wrony kazałeś jej dzibac jednego trola a później thunder przebił jej klase pancerza wrona została pochwycona i zeżarta na twoich oczach :P
SkerboL
PostWysłany: Sob 14:24, 09 Gru 2006   Temat postu:

Troll nazywa się ARRK RZEŹNIK i jest wyznaczona wysoka nagroda za jego głowę (do odebrania w każdym z większych miast)

Opócz kowala składników poszukuje również Thalantyr -miało to się wiązać z półroczną wyprawą na południe

Sprawa stanicy u kartografa stanęła na sfałszowaniu aktu gruntu i wykupieniu "milczenia" urzędnika (wyniosło to 5000). pozostaje jedynie wykupić teren za prawdopodobnie kolejne 5000 :D

Przesłuchiwaliśmy Drzazgę próbując wyciągnąć informację kto zlecił mu napad na karawanę. Niestety bezskutecznie.

Ktoś pamięta kiedy zginęła ostatecznie moja Wrona???


Jeśli chodzi o opiekę nad BNami to ja mam jeszcze problemy z opanowaniem własnej postaci , zasad i przede wszystkim dużej ilości zaklęć. Narazie wolałbym pozostawić tą rolę innym graczom.
AlbaN
PostWysłany: Sob 10:47, 09 Gru 2006   Temat postu:

Mielismy miec mała impreze na nastepnej sesji,chyba ze to sie juz odbyło ... ale za to ze wyczyscilismy kanały z przeżuwacy :) zresztam tam moja postac zginęla w prosty sposob :) Pan przychodzacy w nocy tak sie podpisał na kartce. wiem ze skacze lub lata nie naturalnie :) JA gdzie smam wiadomosc od Gora
THunDeR
PostWysłany: Sob 2:56, 09 Gru 2006   Temat postu:

Kilka dodatkowych motywów:

1) Niektórzy przedstawiciele "Szkarłatnej Szóstki" - drużyny poszukiwaczy przygód bardziej znanej od Was doradzali Wam, abyście sprawę Nashkel zostawili profesjonalistom (im).

2) Pomogliście strażnikom dróg zwalczyć bandę zbójów dowodzonych przez gnolla którego kamraci nazywali "Drzazgą".

3) W okolicy pojawiła się duża horda gibberingów. Napotkaliście po drodze do jaskini bandytów (patrz: powyżej) ślad jej przejścia - totalnie wykarczowany ok. 10m szerokości pas lasu obgryziony do gołej gleby. Takie zjawiska nie są niczym specjalnie nadnaturalnym na tym kontynencie, chociaż zdarzają się rzadko.

4) Dankmar zainteresował się zestawem 2 pierścieni dostępnych u Thalantyra (zdają się stanowić zestaw, który składa się z większej ich ilości, najprawdopodobniej noszenie ich wszystkich razem daje większe korzyści, choć to spekulacje Thalantyra)

5) Karawany na północ (do Wrót) i południe (do Amn przez Nashkel) wymagają eskorty, ale nie decydowaliście się.

STARE DZIEJE:

Spotkaliście czarodzieja w czerwonej szacie, który pomógł Wam bezinteresownie i zdawał się Wami interesować. Zagadnięty przy drugim spotkaniu przedstawił się jako Magnus.

Przerwaliście sabat trzem wiedźmom, zabijając jedną z nich (2 zbiegły) i uwalniając gnolla Drzazgę, którego pokonaliście (na śmierć :) ) następnie przy bandzie zbójców którą dowodził. W pokonaniu wiedźm pomógł wam rycerz imieniem Alfred Dreadmoor - był wyjątkowo bogaty i nie krył się z tym specjalnie, mimo to zdawał się sympatyczny.

Walczyliście swego czasu ramię w ramię z dwoma osobnikami Vespenem i Resnick'iem, jednakże opuścili Wasze towarzystwo załamani Waszą niekompetencją i ciągłym kłóceniem się - później okazało się, iż są członkami "Szkarłatnej Szóstki". Opuścili Was odwożąc wóz którego zawartość ukrywali przed Wami (przez Las Ostrych Kłów) do Beregostu.
W późniejszym czasie spotkaliście ich w Beregoście - to oni odradzili Wam zajmowanie się sprawą Nashkel, radząc zostawić to im samym.
To oni są tajeminiczymi panami, z których jeden miał ogromny plecak.

Więcej szczegółów później. Zachęcam do uzupełnień. Przejrzyjcie swój ekwipunek - w razie pytań co do przedmiotów któych nie pamiętacie - piszcie.
THunDeR
PostWysłany: Sob 2:27, 09 Gru 2006   Temat postu:

Kilka komentarzy na gorąco:

Cytat:
1.Zakonczylismy ostatnią sesje przedzien jakiegoś festynu na ktorym mielismy dosta tytuły Obranców beregostu :) czy cos takiego.


Coś takiego. Szczegóły po konsultacji z notatkami.

Cytat:
2. Jakis pan ktory "przychodzi w nocy" !uprzejmie! poprosił o to bysmy sie nie interesowali sprawami kopalni.


EDIT: Wrong Pan. Ten o którym napisałem pod spodem to jedno, list w którym mieliście napisane żeby grzecznie się odwalić to drugie.

Original txt: Pan był dość tajemniczy - tzn. znikał w zaułkach do których za nim wszedłeś, a jego spojrzenie powodowało w Tobie dziwne mrowienie na plecach... z drugiej strony z kim by się nie gadało w nocy przy księżycu i i tak można dostać mrowienia na plecach... a i specjaliści od znikania w zaułkach nie są taką rzadkością. Sumarycznie: trudno powiedzieć kto to jest.

Cytat:
3. Kopalnią zajmują sie jacys ludkowie z Thay - to wynika z listu - Jest tam jakis czarny Mag ... nie pamietam jak miał na imię :/


Imię Wam przypomnę.

Cytat:
4. Mamy w okolicach trolla :) Ktory jezdzi na dziku.. dziwne ze go jeszcze nie zjadł.


Zapewne dlatego że grasuje od kilku/kilkunastu lat i kobiety straszą nim dzieci. Skoro do tego czasu nikt go nie ubił znaczy że głupi nie jest...

Cytat:
5. Zabilismy ogra kotry miał dostarczyc jakies wiadomosci do Wrót


Do uzupełnienia przeze mnie. Kto ma tą wiadomość?

Cytat:
6. Mozemy isc do puszczy po jakis materiał na born


Tzw. gwiezdny metal. Interesował się nim kowal Baerom Fuirim (drugi z pokolenia kowali) z Beregostu.

Cytat:
7. dankar zjechał chlopka ktory chceiał mu pomagac :)


Zrezygnował z chłopaczka który chciał być jego giermkiem.

Cytat:
8. Dankmar otrzymał Pełna zborje z Mithrilu +3 :P


Jaka szkoda było by ją stracić...

Cytat:
Thund jesli jest mozliwosc, to moge dac ci karte mojego złodzieja którym zaczynałem gre (chyba 2 poz mozliwosc Upgradu) . Mozesz go wprowadzic jako mała pomoc o kotrej pisał Skerobl (przyłaczyc złodzieja) :) i wogule przylaczyc do druzyny. Stworzyłbym mu historie i mentalnosc :)
I proponuje przydzielenia "Opieki" Benom - polegało by to na tym ze kazdy prowadzi swoja postac głowna, i zajmuje sie wszytkimi rzutami, rozwojem postaci, taktyką w walce postaci kotra zostałą przydzielona. MG nie bedize miał wszytkiego na głowie Ja moge sie zajac Aldaranem, lub złodziejem ktory sie pojawi kiedys ;) Bo do Barda to ja sie nie nadaje.


Co do kontroli nad BN - będzie jak było tzn. w czasie walki są Wasi (zastrzegam sobie możliwość ingerencji w decyzje graczy) oraz Wy wykonujecie za nich rzuty.
Reszta pozostaje moja (tzn. ich wypowiedzi itd.). Co do złodzieja - jeśli Ania lub ktoś inny nie wejdzie do gry jako złodziej to będziecie musieli sobie urządzić rekrutację. Starzy BNi z poprzednich sesji nie wchodzą w grę. Wszystko co wydarzyło się w przeszłości może do Was jeszcze powrócić, pamiętajcie o tym.

Seriuosly, pamiętajcie o tym.
AlbaN
PostWysłany: Czw 19:07, 07 Gru 2006   Temat postu: Pamietnik - Wszytkich

Proponuje zeby kazdy wpisywał tu co pamieta z sesji D&D, przynajmniej bedzie to w jednym temacie i nie trzeba bedze szukac.
Zaczne to co pamietam :)

1.Zakonczylismy ostatnią sesje przedzien jakiegoś festynu na ktorym mielismy dosta tytuły Obranców beregostu :) czy cos takiego.

2. Jakis pan ktory "przychodzi w nocy" !uprzejmie! poprosił o to bysmy sie nie interesowali sprawami kopalni.

3. Kopalnią zajmują sie jacys ludkowie z Thay - to wynika z listu - Jest tam jakis czarny Mag ... nie pamietam jak miał na imię :/

4. Mamy w okolicach trolla :) Ktory jezdzi na dziku.. dziwne ze go jeszcze nie zjadł.

5. Zabilismy ogra kotry miał dostarczyc jakies wiadomosci do Wrót

6. Mozemy isc do puszczy po jakis materiał na born

7. dankar zjechał chlopka ktory chceiał mu pomagac :)

8. Dankmar otrzymał Pełna zborje z Mithrilu +3 :P

Thund jesli jest mozliwosc, to moge dac ci karte mojego złodzieja którym zaczynałem gre (chyba 2 poz mozliwosc Upgradu) . Mozesz go wprowadzic jako mała pomoc o kotrej pisał Skerobl (przyłaczyc złodzieja) :) i wogule przylaczyc do druzyny. Stworzyłbym mu historie i mentalnosc :)
I proponuje przydzielenia "Opieki" Benom - polegało by to na tym ze kazdy prowadzi swoja postac głowna, i zajmuje sie wszytkimi rzutami, rozwojem postaci, taktyką w walce postaci kotra zostałą przydzielona. MG nie bedize miał wszytkiego na głowie Ja moge sie zajac Aldaranem, lub złodziejem ktory sie pojawi kiedys ;) Bo do Barda to ja sie nie nadaje.

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group